خرید سیر سیاه طب اسلامی


در قبلی پزشکان متقعد بودند که سیر سیاه یا این که همون سیر ترشی با تغییر‌و تحول فراییند ی که زیر اثر دما و رطوبت بر روی سیر معمولی یا این که همون سپید تولید میگردد سبب ارتقاء ده برابری خواص سیر می گردد و در حالتی‌که کسی سیر سیاه مصرف میکرد از حدود 150 عدد بیماری مزمن پرهیز و پیشگیری میکرد و دیگر بیمار نمی‌شود.


البته سیر سیاهی که‌این خاصیت را داشته باشد به نحوه کهن و سنتی حدود 7 سال مجال می‌خواهد تا به طور کامل مراحل تغییر و تحول صورت بپذیرد و لی با سپری شد مجال و گسترش تکنولوژی دستگه هایی در آلمان ایجاد شده است که سیر سیاه در زمان فرصت 2 الی 3 ماه مهیا میکند.









سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم کنیم؟


پیشنهاد ما به شما عزیزان مصرف روزمره سیر سیاه است زیرا که‌این ماده غذایی دارنده قیمت بالایی است و علاوه بر دوری از غلظت خون سبب ساز کاهش قند خون و دوری از بیمارهای قلبی عروقی گردد.


در صورتی‌که بخواهیم از خاصیت کلی سیر سیاه پزشک معالج بیز برایتان بیان‌کنم میتوانیم اشاره کنیم به پیشگیری و پرهیز از سرطان، تقویت سیستم ایمنی تن، رویارویی با چاقی، از کبد مراقبت می نماید و همینطور از سیستم عصبی، آنتی اسیدان است، از پیری زودرس تا حدی دوری میکند و پوست شمارا جدید و روشن میکند، به بیماری آسم یاری اکثری میکند، خودداری میکند از آنفولا‌نزا و همینطور به کاهش استرس یاری فراوانی می نماید.



سیر سیاه و پیسی



شما عزیزان در شرایطی که قصد خرید ین کالا را دارید می‌توانید همین الان با شماره تلفن 09101935851 در تماس باشد و یااینکه روی واژه سیر سیاه دکتر معالج بیز کلیک فرمایید تا در اسرع وقت پیشنهاد شما در دکان کالایاب تصویب خواهد شد و آنگاه فرآورده خویش را درب خانه تحویل بگیردو وجه آنرا بعد از تحویل به سروان پست پرداخت فرمایید.








دکمه خرید آنلاین


خواص سیر سیاه از نظر طب سنتی



یک بازرسی بسیار محصور بر روی 21 نفر تأثیر عصاره سیر سیاه بر روی سلول های سرطانی ریه ، سینه ، معده و کبد را آیتم تجزیه و نظارت قرار بخشید و اخذ که‌این محلول طی یکسری روز برای این سلول های سرطانی سمی میباشد. سیر سیاه همینطور در آن تفحص از محلول بی آلایش عصاره سیر پیشی گرفت. یک پژوهش سیستمیک بزرگتر از 25 استیناف همینطور علامت بخشید که سیر سیاه دارنده اثرات مفیدی بر سرطان در بشر ، حیوان ها و مطالعات آزمایشگاهی در تعدادی پژوهش ها میباشد.


با این درحال حاضر ، گانس میگوید: “کاهش خطر ابتلا به سرطان ضمن تناول کردن سیر دربرگیرنده موردها دیگری نیز میشود ، مانند کاهش استرس ، خواب بهتر ، ورزش منظم و اضافه کردن مقدار متعددی میوه و صیفیجات در رژیم غذایی روزمره”.


خرید سیر سیاه طب اسلامی