برنج قهوه ای چیست ؟

دانه ی کامل برنج چندین لایه دارد که اگر فقط لایه ی بیرونی آن را جدا کنیم آنچه که به دست می آوریم برنج قهوه ای نام دارد. این ماده ی خوراکی جزو غلات سبوس داری است که علاوه بر اینکه تمامی مواد مغذی خود را حفظ کرده، از برنج سفید هم عطر و طعم بهتری دارد و خوش خوراک تر هم هست. نکته ی مهم دیگر در رابطه با برنج قهوه ای این است که سبوس آن در میان سایر سبوسهای غلات مختلف یکی از کاملترین و مغذی ترین سبوسها به شمار می آید.


سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

هر دانه ی غلات از دولایه پوسته تشکیل شده است که لایه ی اول آنها را نباید مصرف کرد چراکه سموم و مواد شیمیایی که موقع کاشت و نگهداری غلات به آنها میزنند همگی در لایه ی اول آنها انباشته میشود و درواقع این لایه ی دوم غلات است که ارزش غذایی و مصرفی دارد. لازم به ذکر است که سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز هم از لایه ی دوم برنج قهوه ای تهیه شده است و نه لایه ی اول آن که همین موضوع باعص شده تا ارزش غذایی محصول بالا بوده و مطابق با استاندارد های جهانی باشد.


سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز


نکته ی مهمی که بسیاری از افراد راجع به سبوس نمی دانند این است که سبوس اگر تا مدت زمان کوتاهی بعد از فرآوری شدن مصرف نشود بسیاری از خواص خود را از دست می دهد و مصرف آن هیچ فایده ای نخواهد داشت. اما سبوس برنج دکتر بیز، جهت استفاده بهینه از تمام ویتامینهای موجود در آن به پایداری رسیده است و سپس عملیات بسته بندی به صورت ساشه ای صورت گرفته است که هر فرد متناسب با نیاز خود میتواند بعد از باز کردن این ساشه ها سبوس را مصرف کرده و از تمامی خواص آن بهره ببرد.


خواص سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج دکتر بیز حاوی املاح معدنی، آهن و منگنز، فیبر و ویتامین های گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده که از مهمترین خواص آن بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سیستم عصبی می باشد.


وجود ویتامینهای گروه B که به وفور در سبوس برنج دکتر بیز وجود دارد باعث افزایش متابولیسم بدن، رشد و تقسیم سلولها میشود به همراه آنتی اکسیدانهای فراوان میتواند بر روی طیف وسیعی از بیماری ها از جمله فشار خون بالا، کلسترول، استرس، افسردگی، یبوست، بهبود عملکرد دستگاه عصبی، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تقویت و جلوگیری از ریزش مو، ناراحتی های پوستی و لاغری تاثیرات بسیار مثبتی بگذارد.


خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز تازه و مستقیم

جهت خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز تازه و مستقیم از خود کمپانی باید مطمئن شویم که محصول، واقعا توسط شرکت بیز برایمان ارسال می شود و نه توسط دَلال ها و واسطه های فروش محصول.


در حال حاضر تعداد زیادی از دَلال ها و واسطه های غیر مجاز و نا معتبر در حال عرضه ی نمونه های غیر اصلی محصولات دکتر بیز از جمله سبوس برنج دکتر بیز می باشند که بیشتر در فضای مجازی دیده می شوند لذا قبل از اقدام به خرید نسبت به اعتبار فروشنده ی محصول اطمینان لازم را کسب نمایید.

لازم به ذکر است که سایت های واسطه ای و فروشگاهی مکان مناسبی برای تهیه ی محصولات شرکت بیز از جمله سبوس برنج دکتر بیز نمی باشند.


سوالات متداول خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

محصولی که خرید می کنم اصل است؟

شیوه ی مصرف صحیح محصولات، برای دریافت بیشترین میزان اثر بخشی چگونه است؟

چگونه محصول مورد نظرم را خریداری کنم؟

چرا محصولات در برخی از سایت ها ارزان تر هستند؟

چگونه متوجه شوم که شیوه ی مصرفی من از محصولات، صحیح و بدون اشکال است؟

با مصرف محصولات نیاز است که دارو های مصرفی خود را قطع کنم و کنار بگذارم؟

قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز آریوکالا

با توجه به تعداد زیاد فروشندگان محصولات دکتر بیز از جمله سبوس برنج دکتر بیز، قیمت های متفاوت و مختلفی از این محصول در فضای مجازی و سطح بازار مشاهده می شود که لازم به ذکر است یاد آوری کنیم که سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز مانند سایر محصولات این شرکت، محصولی انحصاری با یک قیمت مصوب در سرتاسر کشور می باشد و چند قیمتی بودن آن هیگچونه توجیحی نداشته مگر اینکه محصولی غیر از محصول اصلی و حقیقی به فروش برسد که این موضوع بیشتر توسط فروشندگان و سایت های واسطه ای اتفاق می افتد.


شرکت بیز مکررا اصرار دارد که برای تهیه ی محصولات این کمپانی فقط به صورت مستقیم از طریق خرید از نمایندگی های مجاز فروش این محصولات اقدام شود. که توسط خود شرکت بیز تایید شده و تحت نظارت می باشند.

سایت Ganuderma.ir به عنوان نماینده ی فروش اصلی و مستقیم شرکت بیز تمام محصولات این کمپانی از جمله سبوس برنج دکتر بیز را بدون واسطه و با جدیدترین تاریخ تولید برای مشتریان ارسال می نماید.



سبوس برنج قهوه ای