ژل افزایش دهنده قد محصولی بسیار مفید است که به هیچ وجه عوارض جانبی ندارد و باعث افزایش قد شما به خصوص در مراسم ها و مجالس خواهد شد. جنس کفی ژله ای از سیلیکون است و به گونه ای طراحی شده که مانع از ایجاد درد در پاهای شما شود. شما می توانید با خرید اینترنتی ژل افزایش قد را تهیه و به افزایش سلامتی و قد خود کمک کنید.
کفی ژله ای یا ژل بیتال چیست؟

همان طور که می دانید یکی از حساس ترین نقاط بدن پاهای انسان هستند. به همین دلیل است که پای انسان را قلب دوم او نامیده اند. بنابراین محافظت از پا یکی از امور مهم در سلامتی است. امروزه روش های زیادی برای افزایش قد وجود دارند اما همگی به خوبی استفاده از ژل افزایش دهنده ی قد نخواهد بود. ژل افزایش قد اصل محصولی است که علاوه بر حفظ سلامتی پای شما باعث افزایش قد شما تا چندین سانتی متر خواهد شد. کفی ژله ای افزایش قد یک پد افزایش دهنده قد است که در قسمت خرید ژل افزایش قد قرار گرفته و بدون اینکه فشاری به شخص وارد شود باعث بلند تر دیده شدن قد وی خواهد بود. ژل افزایش قد بسیار نرم است و بسته به سلایق و علاقه ما به میزان افزایش قد می توان تعداد استفاده از آن را مشخص نمود.

نحوه ی خرید و استفاده از ژل افزایش قد بیتال

استفاده از خرید ژل افزایش قد بسیار آسان است و بر خلاف بسیاری از روش های دیگر افزایش قد نه تنها باعث به خطر افتادن سلامتی پاها نمی شود بلکه بسیار کم هزینه تر از آن ها نیز می باشد. برای استفاده کافی است تعدادی از لایه های سیلیکونی ژل افزایش قد را بر روی هم قرار داده و داخل کفش خود بگذاریم. خصوصیت جالب این کفی ژله ای افزایش قد این است که هیچ فردی به غیر از خودتان به وجود آن پی نخواهد برد. همچنین این ژله افزایش قد ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث به درد در بدن نشوند. با دقت به اصل بودن و کیفیت مناسب آن شما می توانید به خرید اینترنتی ژل افزایش قد اصل اقدام کرده و به زودی صاحب ژل بیتال در درب منزل خود شوید.

ژل افزایش دهنده ی قد و نحوه خرید آن ها

امروزه بسیاری از افراد که از کوتاهی قد خود رنج می برند اقدام به مصرف داروهای شیمایی و ورزش های سنگین می کنند. کفی ژله ای کفش برای حل این مشکل به بازار آمده اند تا بدون هیچ دردسری باعث افزایش قد شما شوند. این لژ ها ضد حساسیت هستند و به پاها آسیب نمی رسانند. همچنین می توانید از طریق سایت ها اقدام به خرید آن ها کنید.

ژل افزایش قد از جنس سیلیکونی و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. با ژل افزایش قد سیلیکونی می توانید به محض پوشیدن کفش خود تا 8 سانت بلندتر شوید.

با ژل افزایش قد سیلیکونی، درمانی سریع برای کوتاهی قد شما


به طور معمول افرادی که دارای قد کوتاهی هستند تمایل دارند تا به هر وسیله ای قد خود را بلندتر نمایند. استفاده از ژل افزایش قد می تواند برای این افراد بهترین و مناسب ترین راهکار باشد. زیرا استفاده از کفش های پاشنه دار که از قدیم الایام بدین منظور استفاده می شده است بسیار مضر بوده و آسیب های جدی به مرور زمان به کمر و انگشتان پای فرد وارد می نماید. در ادامه بیشتر با ژل افزایش قد سیلیکونی آشنا می شویم تا در صورتی که شما هم تمایل به خرید آن داشته باشید، با دید بازتری خرید خود را انجام دهید.

افزایش قد، خواسته بسیاری از افراد
بسیاری از افراد را در جامعه می بینیم که از میزان اندازه قد خود ناراضی هستند و تمایل دارند که قدی بلندتر داشته باشند. این افراد همیشه یکی از آرزوهای خود را افزایش قد بیان می کنند و از وضعیت فعلی خود ناراضی هستند. تا جایی که دست به کارهای مختلف می زنند تا چند سانتی را به قد خود افزوده و بلند قد تر دیده شوند. اما آیا این کارها موثر است؟

در ادامه یک راه کم هزینه و با کمترین آسیب را به این افراد معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن به یکی از آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

مشاوره و خرید تلفنی :09101717765
ژل افزایش قد 10 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 54 هزار تومان



ژل افزایش قد 10 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 42 هزار تومان



ژل افزایش قد 12 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 58 هزار تومان



ژل افزایش قد 12 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 46 هزار تومان



ژل افزایش قد 14 لایه پرداخت درب منزل
قیمت : 62 هزار تومان



ژل افزایش قد 14 لایه پرداخت آنلاین
قیمت : 52 هزار تومان



راه های افزایش قد
افراد کوتاه قد همیشه و همه جا به دنبال راهی برای افزایش قد خود هستند تا بتوانند به طریقی این کمبود را جبران نمایند. از دیرباز راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود داشته و امتحان شده است.

از مصرف شیر و لبنیات و انواع پروتئین ها در دوران رشد گرفته تا انجام ورزش های کششی که پزشکان همیشه آن را به افراد مختلف گوشزد می کنند. اما در این مسیر و برای بلندتر دیده شدن قد افراد راه های پزشکی مختلفی هم پیشنهاد می شود و وجود دارد که البته برخی از آنها خالی از عارضه نخواهند بود.

از استفاده از قرص های مختلف شیمیایی و هورمونی گرفته تا انجام عمل های جراحی بر روی استخوان ها و حتی دستکاری های ژنتیکی قبل از تولد افراد که تک تک آنها ممکن است عوارضی را برای فرد ایجاد نماید. البته خانم ها و گاها آقایان از کفش های پاشنه دار برای بلندتر دیده شدن قد خود استفاده می کنند که این راه هم خالی از عارضه نمی باشد.

اما در این راه وسایل و لوازم زیادی به کمک افراد آمده که عارضه خاصی را ایجاد نمی کند و به افراد در رسیدن به آرزوی دیرینه خود کمک شایانی می کند. این راه ساده و کم خطر و البته مقرون به صرفه، ژل سیلیکونی افزایش قد می باشد که در ادامه بیشتر در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.


ژل سیلیکونی افزایش قد

آیا می دانید می توانید با استفاده از محصول کفی ژله ای خیلی راحت و آسان به میزان 5 سانتیمتر بر قد و قامت خود بیافزایید.؟ رسیدن به قد و قامتی بند همیشه یکی از آرزوهای همه جوانان به شمار می رفته است و این روزها در فضای مجازی شاهد هستیم که تبلیغات مختلفی در این زمینه صورت گرفته از جمله استفاده از روش های دارو درمانی و یا انجام عمل های مختلف جراحی. اما اگر به دنبال راه حلی کم هزینه و آنی هستید ما استفاده از محصول کفی ژله ای کفش را به شما پیشنهاد می کنیم.

در واقع ژل افزایش قد ارائه شده در سایت ما از جنس سیلیکونی بوده و خیلی راحت و آسان انرا می توانید درون کفشتان قرار دهید و در همان لحظه شاهد افزایش قد 5 سانتیمتری خود شوید.محصول ارائه شده در نوع در سایت ما عرضه شده است :

مدل ژل افزایش قد ارزان

مدل ژل طبی افزایش قد

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.