کاهش استرس با مصرف سیر سیاه

خوردن سیر سیاه مثل نسخه طبیعی درکاهش استرس موثراست اعصاب راآرام و بابی خوابی و بدخلقی مبارزه میکند
6. ترکیبات آنتی اکسیدانی سیر سیاه

سیر سیاه دارای مقادیر فراوانی از ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند پلیفنلها، فلاونوئیدها، مشتقات تتراهیدروــ کاربولین و ترکیبات ارگانوسولفور در مقایسه با سیر تازه است؛ توجه داشته باشید که تخمیر نه تنها باعث تغییر در اجزای تغذیه ای و خصوصیات حسی بلکه باعث افزایش فعالیت سیر سیاه نیز می شود.
7. کلاژن سازی پوست از خواص سیر سیاه

کلاژن پوست را بالا می برد افرادی که مشکلات پوستی دارند از قرمزی و خشکی پوست گرفته تا اکنه وپوریازیس مشکلات مفاصلی بایدسیر خام بخورند.
8. درمان ورم مفاصل با سیر سیاه

سولفور موجود در سیر برای ورم مفاصلی و دردهای ماهیچه ای مفید است.
9. سیر سیاه برای مبارزه با خستگی

باخستگی مبارزه می کند سیر سیاه برای ورزشکاران و آنهایی که می خواهند مقاومت بدنشان رابالا ببرند توصیه می شود و همچنین با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد یا کمبود خواب مبارزه میکند .
10. درمان آسم با مصرف سیر سیاه

سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد .
15 خاصیت دارویی و درمانی سیر سیاه (Black garlic)


جلوگیری از پیری زودرس با سیر سیاه

سیر سیاه می تواند تا حدی از پیری زودرس نیز جلوگیری کند؛ مطالعات نشان می دهد در پیشگیری و درمان بیماریهای تنفسی و آسم، کاهش استرس، سرماخوردگی، آلرژی و سرطان نیز مؤثر است.
12. سیر سیاه سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند

افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است، با خوردن این خوراکی، سیستم دفاعی بدن خود را تقویت می کنند؛ مردم کشورهای آسیایی مانند تایلند، کره جنوبی و ژاپن قرنهاست که سیر سیاه را به عنوان یک غذای سنتی تولید مورد استفاده قرار می دهند.
13. سیر سیاه ادرارآور

سیر سیاه آنتی اکسیدان و قدرت هضم قوی دارد، سیر سیاه حاوی سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و 18 از20 امینو آسید موردنیاز بدن را تامین میکند .خواص آن 10برابر بیشتراز سیر تازه است چون از بروز بیماری های قلبی جلوگیری و فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی ولخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد.
14. کاهش فشار خون با خوردن سیر سیاه

کاهش فشار خون، کاهش چربی خون و پیشگیری از بروز مشکلات قلبی عروقی
15. سیر سیاه برای کاهش اشتها

کاهش اشتها یکی از راهکارهای موثر و اصلی به منظور کاهش وزن و لاغری در افراد دارای اضافه وزن و چاق به شمار می آید. این اتفاق به واسطه مصرف سیر سیاه رخ داده میزان پرخوری در افراد مصرف کننده به شدت کاهش خواهد یافت. تاثیر سیر سیاه بر لاغری به واسطه کاهش اشتها از طریق ارسال پیام‌های سیری به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس افزایش ترشح هورمون آدرنالین تاثیر آن بر میزان افزایش متابولیسم بدن اتفاق خواهد افتاد.
15 خاصیت دارویی و درمانی سیر سیاه (Black garlic)



http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/