برای شوره س

ر و ریزش مو :

می توانید ۲ قاشق غذاخوری سبوس برنج را در ۲ لیتر آب جوشیده ریخته و پس از گذشت ۱۵ دقیقه و ته نشین شدن سبوس آب را روی سر خود ریخته و موهایتان را با شامپوی بدون سولفات شستشو دهید.



مشخص شده است که ویتامین های B کمپلکس، گاما اوریزانول، پروتئین کربوهیدرات های پیچیده (کمپلکس)، کرومیوم، پلی ساکارید ها، همی سلولز چربی، فیبر، توکوفرول ها، توکوترینول ها، و آنتی اکسیدان ها که تمامی آن ها در سبوس برنج وجود دارند، نقش مهم و مثبتی را در متابولیسم گلوکز ایفا می کنند.

این امر نه تنها خبری مسرت بخش برای مبتلایان به دیابت بلکه برای کلیه افرادی است که میخواهند از بیماری هایی همچون هایپرگلاسمی (افزایش قند خون) هیپوگلایسمی (افت قند خون) و مقاومت به انسولین یا سندروم ایکس در امان باشند.


بسیاری از مصرف کنندگان بیان کرده اند که با مصرف سبوس برنج میل به مصرف مواد قندی و تغییرات خلقی ناشی از افزایش و کاهش سطح قند خون (رژیم دیابتی ها) در آن ها کاهش یافته است.


فواید سبوس لایه دوم برنج قهوه ای دکتر بیز :

سبوس برنج حاوی املاح معدنی – آهن – منگنز و ویتامین های A – E – B1 – B2 – B5 – B6 است.


ویتامین B5 موجود در آن موجب تحریک پیاز مو شده و از سفید شدن و ریزش مو جلوگیری کرده.


هم چنین به مرور زمان موهای سفید را مشکی کرده و موجب رویش مجدد موها می شود.


ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است که ضمن حفظ رطوبت پوست از چروک شدن آن و پیری زودرس پیش گیری میکند.


سبوس برنج فواید بی شماری از قبیل کمک درمان دیابت ، جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری سفیدی مو تقویت دهنده پوست، لاغری اندام، آرام بخش برای اعصاب و ضد رماتیسم دارد.


سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز


سبوس به پوسته ی غلات گفته میشود که یکی از ارزشمند ترین فرآورده های غلات میباشد که سرشار از ویتامینهای مورد نیاز بدن از جمله تمامی ویتامین های گروه B بوده که مصرف و قرار دادن آن در رژیم غذایی همواره از طرف متخصصین تغذیه توصیه شده است. نکته ی مهمی که بسیاری از افراد راجع به سبوس نمیدانند این است که سبوس اگر تا مدت زمان کوتاهی بعد از فرآوری شدن مصرف نشود بسیاری از خواص خود را از دست میدهد و مصرف آن هیچ فایده ای نخواهد داشت. از طرفی هر دانه ی غلات از دولایه پوسته تشکیل شده است که لایه ی اول آنها را نباید مصرف کرد چراکه سموم و مواد شیمیایی که موقع کاشت و نگهداری غلات به آنها میزنند همگی در لایه ی اول آنها انباشته میشود و درواقع این لایه ی دوم غلات است که ارزش غذایی و مصرفی دارد.


مهم ترین خواص:


• خواص سبوس برنج دکتر بیزبهترین پایین آورنده چربی خون “کاهنده کلسترول خون”

• تقویت و شادابی پوست صورت و بدن “ضد پیری”

• درمان بیماری های عصبی و وسواس

• لاغر کننده وچربی سوزی بسیار قوی

• تقویت و پیشگیری از سفیدی مو

• جلوگیری و درمان بواسیر

• سرشار از ویتامین B1

• تقویت کننده اعصاب

• درمان یبوست



فروشگاه پرشین خرید