تداخل دارویی قارچ گانودرما

اگر از داروهای ضدپلاکت یا ضدانعقاد مصرف می‌کنید، قبل از مصرف قارچ گانودرما با پزشک مشورت کنید. نظیر آسپرین ، داروی ضد التهاب استروئیدی ، وارفارین و هپارین

همچنین ممکن است قارچ گانودرما با داروهای فشارخون بالا نیز تداخل داشته باشد.

علاوه‌براین، اگر از مکمل‌ها یا مواد گیاهی‌ای استفاده می‌کنید ، احتمال بروز تداخل دارویی وجود دارد.




تاثیر گانودرما در برخی از بیماری ها:


تحقیقات نشان داده است که قارچ گانودرما با داشتن ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید ، تری ترپنوئید، سوپر اکسید دیسماتوز ،استرول ها ، مواد معدنی و ویتامین ها می تواند نقش بسزایی در درمان و کنترل اغلب بیماری ها نظیر آسم ، دیابت ، روماتیسم ، بیماری های قلبی و عروقی ، درد مفاصل ، سرطان ، بیماری های دستگاه گوارش و کلیه ، آلزایمر ،تیروئید ، سردرد و ... داشته باشد .

تاثیر گانودرما در درمان برخی از بیماری ها :

دیابت :

قارچ گانودرما دارای خواصی مشابه انسولین می باشد و بعد از مصرف آن نه تنها کمبود انسولین برطرف می شود بلکه به احیای مجدد پانکراس کمک می کند.

بیماری های کلیوی :

گانودرما مقدار غیرطبیعی پروتئین در ادرار و کلسترول را کاهش می دهد و منجر به حفظ عملکرد طبیعی کلیه ها می شود.

همچنین گانودرما می تواند به دلیل وجود ترکیبات اسید نوکلئیکی باعث تقویت کلیه ها شود تا کلیه ها بتوانند سموم را از بدن دفع کنند، پروتئین ادرار را کاهش دهند و کلسترول را تجزیه کنند.

بیماری روماتیسم مفصلی :

قارچ گانودرما سلول هاي اينترفرون آلفا و گاما را تقويت می کند.سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و شرایط بیماری را در بلند مدت بهبود می بخشد.

بیماری لوپوس :

قارچ گانودرما با تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی به کاهش عوارض بیماری کمک بسزایی می کند.

بیماری آسم :

قارچ گانودرما با با برخورداری از مولفه هایی همانند تری تروپن ، ساکارید و ژرمانیوم ارگانیک باعث تقویت اینترفرون گاما و آلفا می شود که در بهبود آسم موثر می باشد.

سرطان :

ترکیبات گانودرما سلول های لمفوسیت ها و ماکروفاژها رو به صورت جداگانه تقویت و مانع از رشد و ثکثیر سلول های سرطانی می شود.

بیماری های قلبی و عروقی :

گانودرما با داشتن تری تروپن می تواند کلسترول و تری گلیسیرید خون را کاهش داده ، دیواره رگ ها را محکم کند وعملیات اکسیژن رسانی به خون را بهبود بخشد و در نتیجه خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی را کاهش دهد.

کبد :

قارچ گانودرما ، با تقویت اینترفرون آلفا و گاما ، که توسط سیستم ایمنی تولید می شوند ، کبد پاکسازی و از ورود هر ویروسی به کبد جلوگیری می کند.

فشار خون :

علاوه بر تاثیر تری تروپن در کاهش کلسترول و چربی خون برای جلوگیری از گرفتگی عروق و افزایش فشار خون با داشتن ترکیبات آدنوزین منو فسفات انسداد عروقی خونی را برطرف می کند و به عنوان یک گیاه آدابتوژن دار به خوبی می تواند به تقویت قلب کمک کند.

غلظت خون :

گانودرما به علت داشتن مقدار زیادی از ژرمانیوم ارکانیگ ، اکسیژن رسانی به اندام ها را افزایش داده ، پلی ساکارید و تری تروپن باعث کاهش چربی خون و آدنوزین با از بین بردن لخته های خونی باعث کاهش غلظت خون می شوند.

استرس :

گانودرما با تنظیم میزان ترشح هورمون های ، قند خون ، متابولیسم بدن و تامین اسید آمینه های ضروری بدن غلبه بر استرس را فراهم می اورد.

بیماری بی خوابی :

گانودرما منبعی غنی از پلی ساکارید می باشد که با تنظیم غده پیندآ ل ترشح عادی ملاتونین را تنظیم می کند و در نتیجه مشکل بی خوای رفع می شود.

آکنه :

گانودرما در نتیجه پاکسازی خون و کبد توسط ژرمانیوم ارگانیک ، آکنه را درمان می کند.

یبوست :

گانودرما با برطرف کردن ضعف عضلانی روده ، عملیات انقباض و انبساط روده را راحت تر می نماید و مشکل یبوست را برطرف می کند.

بیماری نقرس :

گانودرما با تقویت اعضای بدن سطح اسید اوره را متوازن می سازد و از این طریق در درمان بیماری نقرس تاثیر می گذارد.